Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcKeachie, W. J.; und weitere
TitelUsing Student Ratings and Consultation to Improve Instruction.
QuelleIn: British Journal of Educational Psychology, 50 (1980), S.168-74Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Comparative Analysis; Consultation Programs; Faculty Development; Feedback; Higher Education; Master Teachers; Professors; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Effectiveness; Teaching Assistants
AbstractThe effect of feedback from student ratings was compared with the effect of such feedback supplemented with consultation from a more experienced teacher. The teachers under study were graduate student teaching fellows and professors. Consultation enhanced the feedback's positive effects. Class achievement effects were generally positive. (Author/SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: