Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFolger, Robert; und weitere
TitelEffects of "Voice" and Peer Opinions on Responses to Inequity.
QuelleIn: Journal of Personality and Social Psychology, 37 (1979) 12, S.2253-61Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge Differences; Bias; College Students; Decision Making; Females; High School Students; Influences; Participant Satisfaction; Participation
AbstractTwo experiments investigated the effects of "voice" (participating in allocation decision making by expressing one's own opinion about the preferred allocation) on responses to an inequitable allocation. In the first experiment subjects were 82 female college students, and in the second one 61 female high school students. (Author/MP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: