Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStevens, Errol D.
TitelBarrier Score and the Occupational Motives of Grade Nine High School Students.
QuelleIn: Australian Journal of Education, 23 (1979) 3, S.299-300Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Career Choice; Correlation; High School Students; Occupational Aspiration; Personal Space; Personality Studies; Personality Traits; Vocational Interests
AbstractThis study examines relationships between Barrier score measures and occupational motives in a sample of high school students. The Barrier score, derived from content analysis of responses to Rorschach Inkblot stimuli, is a quantitative appraisal of the body boundary concept, reflecting the psychological barrier separating the individual from his environment. (Author/SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: