Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKohl, Frances L.; und weitere
TitelEffects of Pairing Manual Signs with Verbal Cues upon the Acquisition of Instruction-Following Behaviors and the Generalization of Expressive Language with Severely Handicapped Students.
QuelleIn: AAESPH Review, 4 (1979) 3, S.291-300Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Cues; Employment; Exceptional Child Research; Expressive Language; Manual Communication; Severe Disabilities; Teaching Methods; Verbal Communication
AbstractThe purposes of the study involving four severely handicapped students (11 to 16 years old) were to examine whether the acquisition of instruction- following behavior is facilitated by the presentation of manual signs with verbal instructions and whether manual and verbal expressive abilities are acquired as an indirect result of receptive training. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: