Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJordon, Vernon E.
TitelHow Far We Still Must Go.
QuelleIn: AGB Reports, 21 (1979) 4, S.10-14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Affirmative Action; Black Colleges; Black Community; Black Students; Blacks; Community Colleges; Equal Education; Financial Needs; Governing Boards; Higher Education; Trustees
AbstractHigher education's commitment to equal educational opportunity is shown to have eroded in the past decade. In faculty posts, in administration, on governing boards, Blacks are still underrepresented. Black student enrollment is concentrated disproportionately in the community colleges. Black colleges, the credibility crisis, and overcoming past discrimination are discussed. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: