Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAitken, Kenneth G.
TitelPerformance of Native and Non-Native Speakers of English on Subtests of the Comprehensive English Language Test.
QuelleIn: T.E.S.L. Talk, 10 (1978) 4, S.1-4Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Bilingual Students; English (Second Language); Immigrants; Language Proficiency; Language Research; Language Tests; Listening Comprehension; Listening Comprehension Tests; Multiple Choice Tests; Native Speakers
AbstractThe listening comprehension and structure subtests of the Comprehensive English Language Test (CELT) were administered to 211 secondary students from an urban center on Canada's west coast. The subtests appeared to be powerful enough to separate immigrant students of English (Second Language) from Canadian born bilinguals and monolinguals. (EJS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: