Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, Elaine J.; Fowler, H. Seymour
TitelThe Effects of Selected Entering Behaviors and Different Cognitive Levels of Behavioral Objectives on Learning and Retention Performance in a Unit on Population Genetics.
Quelle15 (1978) 5, S.373-79Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4308
SchlagwörterBehavior Patterns; Behavioral Objectives; Biology; Critical Thinking; Genetics; Learning; Preservice Teacher Education; Science Education
AbstractInvestigated high and low entering behavior levels and different cognitive levels of behavioral objectives across four treatments. Findings indicated that preassessment of student knowledge is a useful educational tool and that educators should be cognizant of learning variables that interact in the learning process so that unfounded generalizations are minimalized. (Author/MA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: