Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShrigley, Robert L.
TitelCredibility of the Elementary Science Methods Course Instructor as Perceived by Students: A Model for Attitude Modification
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4308
SchlagwörterAttitudes; Educational Research; Elementary Education; Elementary School Science; Instruction; Science Education; Student Attitudes; Teacher Attitudes; Teacher Education; Teaching Models
AbstractInvestigated were 286 third-year elementary education students to determine instructor characteristics which most enhanced credibility in courses intended to develop a positive attitude toward teaching science. High credibility characteristics included: reference to practical activities, modeling teaching modes, past teaching experience, counseling students, and counseling inservice teachers. (SL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: