Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFairchild, Thomas N.
TitelHome-School Token Economies: Bridging the Communication Gap
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Change; Behavior Problems; Contingency Management; Elementary Education; Elementary School Students; Family School Relationship; Parent Participation; Problem Children; Reinforcement; State of the Art Reviews
AbstractSchool token economy systems are being employed with a variety of children in a variety of settings. Additional benefits accrue when home-school token systems are used. These benefits are discussed, as well as the steps necessary towards implementation of these systems. Two case studies are shared as practical examples. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: