Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmith, Taiesha
TitelTRIO Programs Aren't Designed to Do It All: Reflective Conversations to Support First-Generation Students
QuelleIn: About Campus, 28 (2023) 1, S.23-27 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Smith, Taiesha)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1086-4822
DOI10.1177/10864822231169221
SchlagwörterEducational Experience; First Generation College Students; Reflection; Higher Education; Program Development; Student Attitudes; Student Adjustment; Orientation; Expectation; Federal Programs; Student Needs
AbstractThis essay is a discussion of the lived experiences of first-generation college students each August when they arrive on a college campus for the first time. The author's approach offers a reflective component for institutions of higher education to consider when creating support or programs for first-generation students as they navigate an unfamiliar terrain in which they are expected to understand its components instantly. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "About Campus" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: