Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNaik, Shefali; Gajjar, Kunjal
TitelApplying and Evaluating Engagement and Application-Based Learning and Education (ENABLE): A Student-Centered Learning Pedagogy for the Course Database Management System
QuelleIn: Journal of Education, 203 (2023) 2, S.410-422 (13 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Hier finden Sie weiterführende Informationen. FID−Nationallizenz Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Naik, Shefali)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-0574
DOI10.1177/00220574211032319
SchlagwörterForeign Countries; Student Centered Learning; Active Learning; Student Projects; Database Management Systems; College Students; Student Evaluation; Tests; Public Speaking; Student Participation; Assignments; Feedback (Response); Program Implementation; Course Descriptions; Course Objectives; Educational Benefits; India
AbstractAhmedabad University has evolved a framework "ENABLE." Through ENABLE, concepts are taught from the context of real world. Industry projects are assigned to groups of students where they get engaged in real scenarios. Theoretical concepts are introduced as and when needed during the project implementation. Faculty serve as facilitators rather than teachers. Grasping and understanding complex concepts become much easier through ENABLE. Students are evaluated continuously through quizzes, presentations, class participation, assignments, peer feedback, and so on. In this article, the detailed implementation of ENABLE for the course Database Management System has been described. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: