Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTowle, Nelson J.; Merrill, Paul F.
TitelEffects of Anxiety Type and Item-Difficulty Sequencing on Mathematics Test Performance
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Tests; Anxiety; College Students; Higher Education; Mathematics; Statistical Analysis; Test Construction; Test Results; State Trait Anxiety Inventory
AbstractInvestigates the effects of three different item-difficulty sequenced test forms on performance and the anxiety-type by item-difficulty sequence interaction described by Munz and Smouse. Also investigates the assumption of Munz and Smouse that item-difficulty sequences are progressively more arousing or provoking in the order: random, easy-to-hard, hard-to-easy. (RC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: