Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAmaro-Jimenez, Carla; Martinez-Cosio, Maria; Patterson, Oliver K.; Clark, Kametrice; Luken-Sutton, Jennifer
Titel"Feel Like More than a Number in the Classroom": Faculty Perceptions of Professional Development for Student Success
QuelleIn: Journal of Hispanic Higher Education, 21 (2022) 3, S.247-260 (14 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Amaro-Jimenez, Carla)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1538-1927
DOI10.1177/1538192720950863
SchlagwörterTeacher Attitudes; Faculty Development; Teacher Motivation; Student Diversity; Student Needs; Hispanic American Students; Minority Serving Institutions; Barriers
AbstractStudents benefit when faculty develop their teaching practice. This study aimed to identify why faculty seek professional development (PD), barriers to addressing classroom needs, and the benefit of PD in developing an understanding of classroom diversity at an HSI. Data from over 400 participants indicate a desire for classroom and online engagement activities. Faculty also described PD as facilitating the building of a community of peers engaged in student success while better understanding shifting demographics. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Hispanic Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: