Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKillion, Joellen; Spiller, Jeanne; Kaylor, Brenda
TitelHow 'Tugboat Coaching' Propels One District Forward
QuelleIn: Learning Professional, 43 (2022) 2, S.22-25 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2476-194X
SchlagwörterCoaching (Performance); School Districts; Navigation; Educational Objectives; Teacher Role; Teacher Responsibility; Illinois (Chicago)
AbstractThe instructional coaches in Kildeer Countryside School District 96 (KCSD 96), outside Chicago, are like tugboats, a key part of a maritime navigation system. Just as tugboats nudge and guide barges and ships that need steering assistance to navigate tricky waters, the coaches in KCSD 96 nudge and guide educators to navigate toward school and student learning goals. KCSD 96 uses data to adapt its coaching program to respond to shifting currents and evolving needs. Now in the district's 12th year with coaching, KCSD 96 leaders have identified key factors, which are presented in this article, to ensure that its coaching program and coaches nudge and guide all staff toward districtwide success. (ERIC).
AnmerkungenLearning Forward. 504 South Locust Street, Oxford, OH 45056. Tel: 800-727-7288; Fax: 513-523-0638; e-mail: office@learningforward.org; Web site: https://learningforward.org/the-learning-professional/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Learning Professional" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: