Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLadon, Joshua S.
TitelFace to Interface: Instructional Strategies of an Online Talmud Class
QuelleIn: Journal of Jewish Education, 87 (2021) 4, S.365-393 (29 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1524-4113
DOI10.1080/15244113.2021.1977099
SchlagwörterJudaism; Religious Education; Teaching Methods; Web Based Instruction; Teacher Attitudes; COVID-19; Pandemics; Distance Education; Educational Change; Online Courses
AbstractAs a result of the COVID-19 pandemic, many Jewish adult education programs transitioned from in-person learning to synchronous webcast classes. This move creates new questions about the practice of teaching Jewish texts in the new medium. The author describes a case of an online Talmud class and the instructional strategies used by the practitioner. In the new medium, she is restricted in her use of interpretive-relational pedagogies, such as havruta that she would employ in person. Findings describe the ways she navigates these new challenges, emphasizing a tangle of strategies and tactics. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Jewish Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: