Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBabin, J. Jobu; Feld, Tara; Harriger-Lin, Jessica; Mitchell, Kayla
TitelThe Best of Both Worlds? A Controlled Comparison of Hybrid and Online Economics Student Outcomes
QuelleIn: Journal of Education for Business, 97 (2022) 1, S.43-53 (11 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Babin, J. Jobu)
ORCID (Harriger-Lin, Jessica)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0883-2323
DOI10.1080/08832323.2021.1887793
SchlagwörterComparative Analysis; Blended Learning; Electronic Learning; Economics; Outcomes of Education; Undergraduate Students; Instructional Effectiveness
AbstractThis paper systematically compares undergraduate student learning outcomes between hybrid and online learning formats in Principles of Macroeconomics classes. Exploiting a quasi-experimental design that controls for instructor effects, student characteristics, effort, and experience, we find that students registered for a hybrid section perform worse than similar students in a nearly identical online section across two metrics. We determine that the factors influencing success in each format and attribute lower student performance in hybrid sections to mismatched student expectations of the blended learning format. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Business" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: