Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enO'Connell, Christine; McCauley, Jennifer; Herbert, Lisa
TitelImprovisation-Based Workshop to Build Empathy in Mentor-Mentee Relationships and Support Academic Equity
QuelleIn: Journal of Student Affairs Research and Practice, 59 (2022) 1, S.87-100 (14 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Herbert, Lisa)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1949-6591
DOI10.1080/19496591.2020.1842747
SchlagwörterEmpathy; Mentors; Interpersonal Relationship; STEM Education; Diversity; Workshops; Drama; Creative Activities; Inclusion; Teacher Competencies; Role Playing; Group Discussion; College Faculty; College Students; Interpersonal Communication; Interaction; Perspective Taking; Power Structure; New York
AbstractStrong mentoring relationships improve the success of students in academia and must be the foundation for increasing diversity in STEM. We developed an innovative skills-based training workshop to teach effective communication in mentoring and build awareness of diversity issues in STEM. The workshop was interactive and included open discussions, improvisational theater exercises, and activities in understanding privilege and building empathy. This workshop can improve mentoring relationships and increase equity and inclusion in academia. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Student Affairs Research and Practice" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: