Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGomez, Lauren; Barton, Erin E.; Winchester, Claire; Locchetta, Brandy
TitelEffects of Email Performance Feedback on Teachers' Use of Play Expansions
QuelleIn: Journal of Early Intervention, 43 (2021) 3, S.235-254 (20 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Barton, Erin E.)
ORCID (Locchetta, Brandy)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-8151
DOI10.1177/1053815120969821
SchlagwörterElectronic Mail; Feedback (Response); Job Performance; Inclusion; Early Childhood Teachers; Preschool Education; Preschool Children; Play; Professional Development; Classroom Observation Techniques; Intervention; Program Effectiveness
AbstractThe purpose of this study was to examine the effectiveness of email-delivered performance feedback to teachers working in inclusive early childhood classrooms. A concurrent multiple probe across-participants design was used to examine the relation between performance feedback delivered via email and teachers' use of play expansions. Results indicated that email was an effective method for delivering performance feedback, subsequently increasing teachers' use of play expansions when individualized to meet the needs of teachers; however, the complexity of children's play behaviors did not increase. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Early Intervention" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: