Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGuth, Douglas J.
TitelNew Challenges, New Strengths: Students of Disparate Backgrounds Face Similar Challenges in the Face of COVID-19
QuelleIn: Community College Journal, 91 (2021) 4, S.20-25 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1067-1803
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; College Athletics; Athletes; Immigrants; Student Employment; Minority Group Students; Disadvantaged Youth; Two Year College Students; Community Colleges; At Risk Students; Student Needs; School Closing; Coping; First Generation College Students; Barriers; Student Experience
AbstractCommunity colleges are utilizing unique support programs and disparate modes of learning to build community in the era of COVID-19. Student of different backgrounds are finding themselves facing similar challenges during the pandemic. This article profiles a student-athlete, an immigrant, a full-time worker, and a student of color from an underprivileged background. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Association of Community Colleges. One Dupont Circle NW Suite 410, Washington, DC 20036. Tel: 202-728-0200; Fax: 202-833-2467; Web site: https://www.aacc.nche.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Community College Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: