Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMiller, Callie
TitelMentoring and Motivating Project Based Learning in Dynamics
QuelleIn: Advances in Engineering Education, 8 (2020) 4, (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1941-1766
SchlagwörterMentors; Student Motivation; Active Learning; Student Projects; Engineering Education; College Students; COVID-19; Pandemics; Instructional Effectiveness; Virginia
AbstractStudents in the Department of Engineering at James Madison University choose the program for opportunities to build close relationships and experience high impact teaching. The shift to online learning due to COVID-19 resulted in a potential loss of these opportunities and a decrease in student motivation. In my Statics and Dynamics course I wondered: "How might I replicate the mentored learning experience while maintaining student motivation through the uncertainty of COVID-19?" I crafted a half-semester project where students proposed to analyze a real-world problem requiring techniques from Dynamics. The student response was overwhelmingly positive and suggested they were intrinsically motivated. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Society for Engineering Education. 1818 N Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 412-624-6815; Fax: 412-624-1108; Web site: http://advances.asee.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Advances in Engineering Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: