Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMurawski, Wendy W.; Hughes, Claire E.
TitelSpecial Educators in Inclusive Settings: Take Steps for Self-Advocacy!
QuelleIn: TEACHING Exceptional Children, 53 (2021) 3, S.184-193 (10 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Murawski, Wendy W.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0040-0599
DOI10.1177/0040059920982263
SchlagwörterSpecial Education Teachers; Inclusion; Regular and Special Education Relationship; Teacher Collaboration; Self Advocacy; Teacher Role; Students with Disabilities
AbstractAs more schools move to adopt inclusive practices, special educators are expected to provide services to students in new settings, collaborate with their general education colleagues, and navigate various difficult situations. These new settings, models, and collaborative efforts can be stressful for the special educator because of the conflicts and challenges involved. To successfully negotiate these various stressors, special educators need to be able to self-advocate. This article provides steps, strategies, and resources specific to self-advocating for and in inclusive settings. (ERIC).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TEACHING Exceptional Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: