Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGriffin, Becky
TitelSystematic Approach to Meeting the Needs of School Garden Clients
QuelleIn: Journal of Extension, 57 (2019) 1, (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1077-5315
SchlagwörterGardening; Extension Agents; Horticulture; School Community Relationship; Planning; Teamwork; Workshops; Faculty Development; STEM Education; Georgia
AbstractEducators use school gardens to incorporate science, technology, engineering, and math programming into their curricula. Extension agents are called on to assist with planning and long-term support of these gardens, often working with educators who have no horticultural experience. University of Georgia Extension's school garden team created a multitiered approach to serving these gardeners while ensuring efficient use of Extension agents' time and resources. This approach includes a beginning-steps publication, hands-on garden training, and school garden associations. The result is more sustainable school gardens with limited frustration on the parts of school gardeners and Extension agents. (As Provided).
AnmerkungenExtension Journal, Inc. e-mail: joe-ed@joe.org; Web site: http://www.joe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Extension" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: