Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreen, Lawrence W.
TitelHow Research Influences Policy: The Evidence We Need to "Speak Truth to Power"--A Reflection on an AAHE Scholar Address Three Decades on
QuelleIn: American Journal of Health Education, 48 (2017) 3, S.151-155 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1932-5037
DOI10.1080/19325037.2017.1292972
SchlagwörterStellungnahme; Public Policy; Public Health; Health Education; Politics of Education; Public Opinion; Power Structure; Sciences; Evidence; United States History; Scientific Research
AbstractThirty years after expressing concerns about the translation and communication of science to the public and to policy makers, this reflection finds that the same issues face public health education perhaps even more urgently today with the advent of politicians who actively dispute science, and a public that has voted in support of their campaign promises to repeal and replace laws that provided health care and protection from global warming. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Health Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: