Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFleet, Wendy
TitelWhy Do Students Choose Not to Follow All Instructions When Completing Assessment Tasks?
QuelleIn: Accounting Education, 22 (2013) 3, S.299-301 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0963-9284
DOI10.1080/09639284.2013.793919
SchlagwörterTask Analysis; Decision Making; Evaluation Criteria; Student Attitudes; Test Wiseness; Scoring Formulas; Accounting; Compliance (Psychology); Student Surveys; College Students; Foreign Countries; Australia
AbstractAs academics we often assume that allocating marks to a task will influence student decision-making when it comes to completing that task. Marks are used by lecturers to indicate the relative importance of each of the criteria used for marking the assessment task and we expect the student to respond to the marks' allocation. This Postcard suggests that there may be a number of factors that play a role in student decision-making and that just allocating marks to an action or increasing the amount of instruction regarding the action may not mean that students will respond as we might expect. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Accounting Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: