Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarris, Richard; Little, Gawain
TitelBuilding a Social Movement for Education in England: Responses to Richard Hatcher
QuelleIn: FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education, 58 (2016) 2, S.283-289 (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0963-8253
DOI10.15730/forum.2016.58.2.283
SchlagwörterStellungnahme; Social Change; Foreign Countries; Educational Policy; Educational Change; Activism; Elementary Secondary Education; United Kingdom (England)
AbstractIn "FORUM" 57(3), 2015, Richard Hatcher outlined how it was necessary to build a social movement against government education policy and in support of an alternative reform agenda. We, the editors, believe this is an important, and complex, debate. As a contribution to developing further discussion around Richard's ideas we present two responses from those involved in education activism. Both contributions are submitted in a personal capacity. If you wish to further add to this debate, please email the editors (FORUM@wwwords.co.uk). (As Provided).
AnmerkungenSymposium Books. P.O. Box 204, Didcot, Oxford, OX11 9ZQ, UK. Tel: +44-1235-818-062; Fax: +44-1235-817-275; e-mail: subscriptions@symposium-journals.co.uk; Web site: http://www.wwwords.co.uk/forum
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: