Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarlowe, Avram; Cook, Ann
TitelPutting the Focus on Student Engagement: The Benefits of Performance-Based Assessment
QuelleIn: American Educator, 40 (2016) 1, S.4-11 (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0148-432X
SchlagwörterLearner Engagement; Performance Based Assessment; High Schools; Public Schools; High School Students; Equal Education; Scoring Rubrics; Consortia; Urban Schools; School Effectiveness; New York
AbstractFor more than two decades, the New York Performance Standards Consortium, a coalition of 38 public high schools, has steered clear of high-stakes testing, which superficially assess student learning. Instead, the consortium's approach relies on performance-based assessments--essays, research papers, science experiments, and high-level mathematical problems--to engage students and measure their knowledge and skills in a deep and meaningful way over time. In this article, the authors present how this form of assessment is working and benefiting the students. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Federation of Teachers. 555 New Jersey Avenue NW, Washington, DC 20001. Tel: 202-879-4400; e-mail: amered@aft.org; Web site: http://www.aft.org/newspubs/periodicals/ae
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Educator" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: