Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKnuth, Eric; Stephens, Ana; Blanton, Maria; Gardiner, Angela
TitelBuild an Early Foundation for Algebra Success
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 97 (2016) 6, S.65-68 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
DOI10.1177/0031721716636877
SchlagwörterAlgebra; Mathematics Instruction; Mathematics Curriculum; Elementary School Mathematics; Secondary School Mathematics; Mathematical Concepts; Mathematics Skills
AbstractResearch tells us that success in algebra is a factor in many other important student outcomes. Emerging research also suggests that students who are started on an algebra curriculum in the earlier grades may have greater success in the subject in secondary school. What's needed is a consistent, algebra-infused mathematics curriculum all throughout the earlier grades. The authors outline three foundational principles for students to learn in the early grades, which can help them with the algebra they encounter in secondary school. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: