Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTrent, John H.
TitelIndividualizing Instruction in Mathematics Education May Have Vocational Implications
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary School Teachers; Individualized Instruction; Mathematics Education; Student Teachers; Teacher Education; Teaching Experience; Vocational Education
AbstractIndividualizing of instruction for prospective elementary teachers should help these teachers to individualize mathematics instruction for their students and thus better prepare these children for vocational courses and a more self-directed life in the world of work. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: