Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHavrilesky, Thomas
TitelA Test of the Effectiveness of Teaching Money and Banking by Programmed Instruction
Quelle(1971)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Achievement Gains; Banking; Economics; Economics Education; Higher Education; Lecture Method; Monetary Systems; Programed Instruction; Teaching Methods
AbstractFifteen sophomores, after 10 weeks of conventional instruction in a macroeconomics course were assigned programed instruction on money and banking for one week while the rest of the class (n equals 21) continued with the lectures. Post testing indicated greater gains from programed instruction. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: