Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJung, Minna
InstitutionGrantmakers for Education
TitelBuilding the Future for Students in College and Career. Grantmakers for Education New Mexico Study Tour
Quelle(2023), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCareer Pathways; High School Students; Career Exploration; Motor Vehicles; Information Technology; Architecture; Health Sciences; Job Training; Rural Areas; New Mexico
AbstractIn April of 2023, a group of education funders gathered from around the country in Gallup, New Mexico. The main purpose of the visit, which took place April 26 to April 28, 2023, was to learn about Gallup-McKinley County Schools' career pathways programs, which provide opportunities for young people in the district to explore careers like digital media, architecture, health sciences and automotive industry while still in high school. During the visit, tour participants visited high school classrooms dedicated to these career pathways classes, such as a garage-sized space housing a few pick-up trucks and a classroom set up for health sciences training that featured two human-sized dummies that reacted to voice commands. Tour participants also had the opportunity to hear from New Mexico state legislators about the state's education initiatives and funding priorities. This report examines what participants' learned about the program and their reflections of the visit. (ERIC).
AnmerkungenGrantmakers for Education. 400 SE 103rd Dr. #33348, Portland, Oregon 97216. Tel: 503-595-2100; e-mail: information@edfunders.org; Web site: https://www.edfunders.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: