Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchochet, Owen
InstitutionMathematica
TitelJobs in the Balance: The Early Employment Impacts of Washington, DC's Early Childhood Educator Pay Equity Fund. Early Childhood Research Brief
Quelle(2023), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Teachers; Teacher Salaries; Public School Teachers; State Programs; Program Effectiveness; Labor Turnover; Teacher Persistence; Wages; Resource Allocation; Compensation (Remuneration); Comparable Worth; District of Columbia
AbstractDespite the contributions of their work to the learning and development of young children, child care and early education (CCEE) educators are among the lowest paid workers in the United States and have high rates of turnover in their jobs. In a pioneering effort, Washington, DC has launched the nation's first large-scale, publicly funded program to supplement CCEE educator wages. The Early Childhood Educator Pay Equity Fund (PEF) was created to achieve compensation equity with DC Public Schools teachers. This initiative, launched in Fall 2022, delivered initial lump sum payments ranging from $10,000 to $14,000 to approximately 3,000 CCEE educators across the city. This policy research brief shares findings from a study using quasi-experimental methods to examine the immediate impacts of these initial payments on CCEE employment levels in Washington, DC. The analysis uses synthetic control methods and data from the Quarterly Census of Employment and Wages for the period between 2019 and 2022. (As Provided).
AnmerkungenMathematica. P.O. Box 2393, Princeton, NJ 08543. Tel: 609-799-3535; Fax: 609-799-0005; e-mail: publications@mathematica-mpr.com; Web site: https://www.mathematica.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: