Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKenney, Allison W.; Langley, Susan Dulong; Hemmler, Vonna; Callahan, Carolyn M.; Gubbins, E. Jean; Siegle, Del
TitelDifferent or Differentiated? Recoupling Policy and Practice in an Era of Accountability
Quelle(2023), (39 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Kenney, Allison W.)
ORCID (Hemmler, Vonna)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterIndividualized Instruction; Educational Policy; High Stakes Tests; Remedial Instruction; Student Needs; Advanced Students; Accountability; Definitions
AbstractDifferentiation is an instructional practice teachers employ to modify their classroom content, process, and products based on student readiness, interest, and learning profile. Many school districts recognize the benefits of differentiated instruction and thus mandate allotted classroom time for its implementation. In this paper, we investigate how teachers in one such district resolved differentiation policy to practice in a high-stakes testing environment. We found, during the designated time for differentiation, teachers regularly remediated small groups but did not similarly address the academic needs of advanced students, thus not enacting the disciplinary standard for differentiation. We suggest teachers are recoupling practice and policy but misaligning it to the disciplinary definition of differentiation, which we contend has broader implications for instructional policymaking. [This is the online first version of an article published in "Educational Policy."] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: