Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrizard, Jean-Claude
InstitutionDigital Promise
TitelBreaking with the Past: Embracing Digital Transformation in Education
Quelle(2023), (47 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Innovation; Educational Technology; Scaling; Student Centered Learning; Elementary Secondary Education; Technology Integration; Learning Management Systems; Academic Achievement; Artificial Intelligence; Individualized Instruction; Barriers; Adoption (Ideas); Technology Uses in Education; Alabama; Texas; California
AbstractTalladega County Schools (TCBOE) spans 760 square miles and serves about 7,000 learners, 71 percent of whom receive free and reduced-priced meals. It also is a member of the League of Innovative Schools, a network of forward-looking school districts that have declared their commitment to improving and advancing equitable outcomes for students through innovative solutions, including those powered by the smart use of learning technologies. This white paper examines how the traditional one-size-fits-all approach to teaching and learning compares to more learner-centered, personalized, and motivating frameworks; why there needs to transition to them at scale; and how digital technologies now enable that scaling. It is also a companion to the report, "Delivering on the Promise of Digital Equity" (ED626483) which is designed to help state and local community leaders find effective ways for investing in K-12 education to increase digital equity. (ERIC).
AnmerkungenDigital Promise. 1001 Connecticut Avenue NW Suite 935, Washington DC 20036. Tel: 202-450-3675; e-mail: contact@digitalpromise.org; Web site: https://digitalpromise.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: