Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKozakowski, Whitney; Milless, Katlyn Lee; Alves, Sonia; Bennett, Michelle
InstitutionRegional Educational Laboratory Mid-Atlantic (ED/IES); Mathematica
TitelChanges in School Climate during COVID-19 in a Sample of Pennsylvania Schools. Appendixes. REL 2023-003
Quelle(2023), (54 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Environment; COVID-19; Pandemics; Public Schools; Teacher Attitudes; Student Attitudes; Distance Education; Blended Learning; School Closing; Correlation; Mental Health; Academic Achievement; At Risk Students; School Personnel; Surveys; Psychometrics; Test Validity; Racial Differences; Ethnicity; Geographic Location; Social Emotional Learning; Attitude Change; School Safety; Elementary Schools; Middle Schools; High Schools; Pennsylvania
AbstractThese are the appendixes for the full report, "Changes in School Climate during COVID-19 in a Sample of Pennsylvania Schools." The REL study analyzed changes in scores from a pre-pandemic year (2018/19) to the 2020/21 and 2021/22 school years, both of which were affected by COVID-19 and related policy changes. These technical appendixes are meant to supplement the slideshow to provide extended detail on the methods and analyses used to answer the study's research questions. Appendixes: (1) Data and methods; (2) Supporting analysis; and (3) Nonresponsive bias analysis. [For the full report, see ED629789.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Mid-Atlantic. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/midatlantic/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: