Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreer, Lucas; Steiner, Elizabeth D.
InstitutionRAND Education and Labor
TitelFlorida K-12 Mathematics Teachers' Access to and Use of Student Data: Findings from the 2022 Learn Together Survey. American Educator Panels. Research Report. RR-A827-16
Quelle(2023), (16 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMathematics Teachers; Data Use; Student Characteristics; Access to Information; Elementary Secondary Education; Evaluation; Classroom Observation Techniques; Attendance Patterns; Educational Strategies; Reports; Student Needs; Florida
AbstractThe urgent need to help students -- and particularly students who are Black or Hispanic -- recover from the negative effects of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic on mathematics learning and access equitable opportunities in mathematics will require that teachers use every available tool to diagnose student learning needs and identify solutions. Teachers' use of data, including informal assessments, standardized or benchmark assessments, classroom observations, attendance, demographic data, instructional strategies on standards-aligned content, and growth reports, could be a valuable tool in addressing these challenges. In this report, researchers provide a look at the student data to which Florida mathematics teachers have access and use to identify students in need of support, and whether teachers are adequately supported to use student data effectively in their daily instruction. [For "Learn Together Surveys. 2022 Technical Documentation and Survey Results. Research Report. RR-A827-9," see ED626092.] (ERIC).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: