Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCroft, Michelle; Spurrier, Alex; Squire, Juliet; Rotherham, Andrew J.
InstitutionBellwether
TitelFrom Midterm Wins to Weathering a Mounting Storm: Policymakers Must Put Families, Not Politics, at the Center of 2023 Legislative Agendas
Quelle(2022), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Legislation; COVID-19; Pandemics; Declining Enrollment; Educational Finance; Educational Change; State Legislation; National Competency Tests; Politics of Education; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Achievement Gains; Public Schools; Elementary Secondary Education; Federal Aid; Emergency Programs; Grants; Parent Attitudes; Educational Policy; Arizona; Georgia; Michigan; National Assessment of Educational Progress
AbstractWith the 2022 midterm elections behind us and 2023 state legislative sessions ahead, policymakers must shift their time and attention from winning reelection to addressing the perfect storm brewing in education. Three significant challenges paint a grim picture for students and public schools unless policymakers step in to help: catastrophic COVID-19 pandemic impacts on learning, declining enrollment, and looming fiscal cliffs. This brief offers ideas for state leaders as they address the interrelated educational challenges facing schools right now. The brief highlights Michigan, Georgia, and Arizona. These states, ranging from blue to red to purple, provide lessons that can be instructive for policymakers in almost any state. Each state demands different policy solutions, but all should aim to put family empowerment, not politics, at the center of their legislative agendas. (ERIC).
AnmerkungenBellwether. 650 Massachusetts Avenue, NW Suite 600, Washington, D.C. 20001. Tel: 877-636-0909; Web site: https://bellwether.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: