Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlharahsheh, Husam Helmi; Munna, Afzal Sayed; Hoffmann, Sylvia; Mazumdar, Anupam; Pius, Abraham
TitelDevelopment of Learning Resources within Higher Education in Response to the Challenges of COVID-19
Quelle3 (2022) 2, S.148-153 (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Munna, Afzal Sayed)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN2723-746X
SchlagwörterMaterial Development; Learning Modules; Higher Education; Case Studies; College Students; Foreign Countries; Online Courses; COVID-19; Pandemics; Curriculum Development; Library Services; Information Technology; Student Centered Learning; Alignment (Education); Technology Uses in Education; United Kingdom
AbstractThis brief paper describes how additional learning resources can be developed at a module level within higher education. The context to further meet the requirements of a rapidly changing environment within the higher education context and to meet different trends and challenges such as employers' expectations and challenges facing graduates to secure appropriate employment considering their disciplines. The case study reflects key considerations to ensure further students' success as universities in the UK shifted from face-to-face delivery to quick online delivery due to the challenges presented by the COVID-19 virus spreading in the UK and Globally. In addition, the case study provides key considerations during the curriculum development process, such as constructive alignment, students' backgrounds and diversity, and utilization of additional resources at the organizational level, such as Library Services and IT. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: