Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOhio Department of Education; Ohio Department of Higher Education
Titel2022 Ohio Remediation Report: For Fall 2021 Enrolling College Students (Spring 2021 High School Graduates)
Quelle(2022), (22 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Remedial Programs; Developmental Studies Programs; Enrollment; High School Graduates; College Freshmen; Economic Impact; Adult Students; Remedial Mathematics; English Instruction; Racial Differences; Economically Disadvantaged; Achievement Gap; Attendance; Academic Advising; COVID-19; Pandemics; Ohio
AbstractThe Remediation report is in response to Ohio Revised Code section 3345.061 (H), which requires the Chancellor of the Ohio Department of Higher Education (ODHE) and the Superintendent of Public Instruction to issue a report recommending policies and strategies for reducing the need for academic remediation and developmental courses at state institutions of higher education. ODHE and the Ohio Department of Education continue to collaborate on a range of initiatives to support student progress and success. The data provided this report coincide with the disruption in both secondary and postsecondary education resulting from the COVID-19 pandemic. Data in the following categories is presented: (1) Enrollment; (2) Remediation; (3) Economic Impact; and (4) Adult Students. The report concludes with seven recommendations. [For the previous year's report, "2021 Ohio Remediation Report: For Fall 2020 Enrolling College Students (Spring 2020 High School Graduates)," see ED619293.] (ERIC).
AnmerkungenOhio Department of Higher Education. 25 South Front Street, Columbus, OH 43215. Tel: 614-466-6000; Fax: 614-466-5866; Web site: https://www.ohiohighered.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: