Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHerpin, Sharon
InstitutionNational Charter School Resource Center (NCSRC); Manhattan Strategy Group (MSG); WestEd
TitelHow 2017-2019 State Entity Grantees Are Using Technical Assistance Set-Aside Funds
Quelle(2022), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCharter Schools; Educational Finance; State Aid; State Programs; Grants; Technical Assistance; Student Needs; Students with Disabilities; School Administration; Grantsmanship; English Language Learners; Financial Audits; Educational Quality; Accountability; Alabama; Arizona; Arkansas; Idaho; Colorado; Delaware; Indiana; Maryland; Michigan; Minnesota; Mississippi; New Mexico; New York; North Carolina; Oklahoma; Rhode Island; Texas; Washington; Wisconsin
AbstractThis report explains how State Entity (SE) Program grantees are using or proposed to use the technical assistance (TA) set-aside portion of their Charter School Programs (CSP) funds for these activities. This report also describes SE activities to ensure subgrantees are equipped to meet the needs of all students, and specifically students with disabilities and English learners (ELs). Researchers gathered data for this report from all SEs that received grants between 2017 and 2019 by reviewing their approved applications, surveying SE grantees in spring 2020, and conducting a follow-up survey completed in January 2021. The report begins with a summary of aggregate findings across the grantees, followed by descriptions of how funds are used by each individual SE grantee. This report will be updated when CSP awards new SE grants. (ERIC).
AnmerkungenNational Charter School Resource Center. 4340 East-West Highway Suite 1100 Bethesda, MD 20814. Tel: 301-828-1515; Web site: https://charterschoolcenter.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: