Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBoloña, Maria del Carmen; Allen, Christopher
TitelLearners' Perceptions of Using Moodle Books in Online ESP Courses
[Konferenzbericht] Paper presented at the EUROCALL 2022 Conference (30th, Reykjavik, Iceland, Aug 17-19, 2022).
Quelle(2022), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Allen, Christopher)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Attitudes; College Students; Online Courses; Electronic Publishing; English (Second Language); Second Language Instruction; Learning Management Systems; Electronic Learning; Foreign Countries; South America
AbstractThis paper examines learners' perceptions of using Moodle books in the online course module "Contemporary society: conflicts and consensus" at Casa Grande University, Ecuador. It describes how learners perceived the use of Moodle books in 48-hour English content based courses. Courses were designed for final year students with a B2 English proficiency level according to the Common European Framework of Foreign languages (CEFR). The learners used Moodle books to access content organized and programmed in six thematic units according to the course learning objectives. Learners used content to access reading material and complete tasks planned synchronously and asynchronously. Learners responded to a post course survey in courses that ran from 2020 to 2021. The purpose of the survey was to know how learners perceived the organization, functionality, and effectiveness of Moodle books when accessing hyper-texted content, multimedia resources, and digital tools for content management, communication, and interaction in online courses for English for Specific Purposes (ESP). [For the complete volume, "Intelligent CALL, Granular Systems and Learner Data: Short Papers from EUROCALL 2022 (30th, Reykjavik, Iceland, August 17-19, 2022)," see ED624779.] (As Provided).
AnmerkungenResearch-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: info@research-publishing.net; Web site: http://research-publishing.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: