Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenGoodman, Christie L. (Hrsg.)
InstitutionIntercultural Development Research Association (IDRA)
TitelIDRA Newsletter. Volume 48, No. 10, November-December 2021
Quelle(2021), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1069-5672
SchlagwörterLeadership Styles; Instructional Leadership; Public Schools; COVID-19; Pandemics; Educational Policy; Leadership Responsibility; Educational Legislation; Student Rights; Equal Education; Student Attrition; At Risk Students; Attendance; Racial Differences; Ethnic Groups; Instructional Program Divisions; Preschool Education; Elementary Secondary Education; State Legislation; Educational Finance; School Safety; Cultural Relevance; Bilingual Students; English Language Learners; Reflection; Texas; Georgia
AbstractThe "IDRA Newsletter" serves as a vehicle for communication with educators, school board members, decision-makers, parents, and the general public concerning the educational needs of all children across the United States. The focus of this issue is "School Leadership." Contents include: (1) Strategies for School Leaders to Melt the Chilling Effects of Bad Education Policy (Chloe Latham Sikes); (2) Preview of IDRA's 36th Annual Texas Public School Attrition Study -- A First Look at the Pandemic's Effect on Attrition Rates (Roy Johnson); (3) Priorities and Recommendations for the 2022 Georgia Legislative Session (Terrence Wilson and Mikayla Arciaga); and (4) The Art of Reflection for School Leaders (Nilka Avilés). (ERIC).
AnmerkungenIntercultural Development Research Association. 5835 Callaghan Road Suite 350, San Antonio, TX 78228-1190. Tel: 210-444-1710; Fax: 210-444-1714; Web site: http://www.idra.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: