Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCurry, Janice
InstitutionAustin Independent School District (AISD)
TitelAISD K-7 Accelerated Reading and Mathematics Instruction Evaluation Report, 2006-2007. Publication Number 06.45
Quelle(2007), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcceleration (Education); Reading Instruction; Mathematics Instruction; Intervention; Elementary School Students; Middle School Students; Kindergarten; Grade 1; Grade 2; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Grade 6; Grade 7; Standardized Tests; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Program Effectiveness; Summer Schools; Achievement Gains; Barriers; Attendance; Texas (Austin); Texas Essential Knowledge and Skills
AbstractOf the 1,828 grade 6 students who received accelerated instruction outside of the regular classroom, 27% participated in both reading and math interventions. Of the 1,872 grade 7 students who participated in accelerated instruction outside of the classroom, 26% participated in both reading and math interventions. The overall state test results for intervention students in grades 6 and 7 showed that 48% passed reading and 42% passed mathematics. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: