Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTawa, Kayla
InstitutionCenter for Law and Social Policy (CLASP)
TitelCollecting Mental Health Data. Beyond the Mask: Promoting Transformation and Healing in School Reopening
Quelle(2021), (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Elementary Secondary Education; Mental Health; Trauma; Cultural Relevance; Access to Health Care; School Health Services; Social Emotional Learning; Data Collection; Student Participation; Financial Support; Statewide Planning; Federal Legislation; Federal Aid; Well Being; Social Justice; Health Needs; Student Diversity; Racial Differences; State Surveys; Screening Tests; Socioeconomic Status; Students with Disabilities; English Language Learners; Homeless People; At Risk Students; Connecticut; Delaware; Michigan; Oregon
AbstractThe U.S. Department of Education required each state to submit a reopening plan outlining how they were using and planned on using Elementary and Secondary School Emergency Relief (ESSER) funds. The Center for Law and Social Policy (CLASP) conducted an analysis of 37 state plans to better understand if and how schools were collecting student mental health data. In general, states are not collecting robust mental health data. All states can improve their mental health data collection strategies. However, a few states are beginning to build out their mental health data collection systems. [For the series overview, see ED617064.] (As Provided).
AnmerkungenCenter for Law and Social Policy. 1015 15th Street NW Suite 400, Washington, DC 20005. Tel: 202-906-8000; Fax: 202-842-2885; Web site: http://www.clasp.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: