Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHardy, Alycia; Schmit, Stephanie
InstitutionCenter for Law and Social Policy (CLASP)
TitelUnderstanding Child Care and Pre-Kindergarten Provisions in the Build Back Better Act. Brief
Quelle(2021), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFederal Aid; Federal Legislation; Child Care; Preschool Education; Educational Quality; Access to Education; Salaries; Educational History; Educational Finance; Statewide Planning; Expenditures; State Programs; Resource Allocation; Costs; Child Caregivers; Child Care Centers; Inclusion; Preschool Teachers; Tribes; Trust Responsibility (Government)
AbstractThe most recent version of the Build Back Better (BBB) Act includes historic investments in child care and preschool totaling $390 billion. These investments create a child care entitlement for most children from birth through age five and universal pre-kindergarten for three- and four-year-olds, which would provide significant increases to access for families and children, improve the quality of the programs, and increase pay and support for providers. The U.S. House of Representatives passed this bill on November 19, 2021. The measure is now being considered by the Senate. This brief outlines key provisions of "Section 23001 Birth Through Five Child Care and Early Learning Entitlement" and "Section 23002 Universal Preschool" included in the Build Back Better Act. [For the executive summary to this brief, see ED617024.] (ERIC).
AnmerkungenCenter for Law and Social Policy. 1015 15th Street NW Suite 400, Washington, DC 20005. Tel: 202-906-8000; Fax: 202-842-2885; Web site: http://www.clasp.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: