Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRowe, Gretchen
InstitutionMathematica
TitelImplementing the SNAP E&T Pilots: Challenges Encountered and Lessons Learned. Brief
Quelle(2021), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFederal Programs; Program Implementation; Pilot Projects; Job Training; Employment Services; Welfare Services; Welfare Recipients; California; Delaware; Georgia; Illinois; Kansas; Kentucky; Mississippi; Vermont; Virginia; Washington
AbstractIn 2015, the U.S. Department of Agriculture awarded pilot grants to 10 States--California, Delaware, Georgia, Illinois, Kansas, Kentucky, Mississippi, Vermont, Virginia, and Washington--to test innovative strategies for providing employment and training services through Supplemental Nutrition Assistance Program Employment and Training (SNAP E&T). Most grantees spent roughly the first year of the pilot in a planning phase, which included establishing new partnerships, creating service models, developing new activities, and hiring pilot staff. Grantees began enrolling individuals between January and April 2016, depending on the pilot. This brief presents five implementation challenges and the resulting lessons learned from a cross-pilot analysis of the planning and early implementation periods from March 2015 through July 2017. The implementation-related lessons identified in this brief are based on analysis of qualitative data collected through telephone calls and in-person interviews with pilot staff from State agencies, partners, and providers, and focus groups conducted with individuals participating in the pilot. (ERIC).
AnmerkungenMathematica. P.O. Box 2393, Princeton, NJ 08543. Tel: 609-799-3535; Fax: 609-799-0005; e-mail: publications@mathematica-mpr.com; Web site: https://www.mathematica.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: