Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegional Educational Laboratory Appalachia (ED); National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); SRI International
TitelCareer and Technical Education Credentials in Virginia High Schools: Trends in Attainment and College Enrollment Outcomes. Study Snapshot. REL 2022-132
Quelle(2021), (1 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh School Graduates; Vocational Education; Credentials; Educational Trends; Educational Attainment; Enrollment; Graduation Rate; Equal Education; Minority Group Students; Racial Bias; English Language Learners; Low Income Students; Students with Disabilities; College Attendance; African American Students; Hispanic American Students; White Students; College Readiness; Career Readiness; Program Effectiveness; Advanced Placement; Academically Gifted; Special Education; Asian American Students; Academic Achievement; Virginia
AbstractThis Study Snapshot highlights findings from a larger study on Career and technical education (CTE) credentials in Virginia. In 2013, the Virginia legislature added a CTE credential requirement to the Standard diploma for students who entered grade 9 for the first time in 2013 or later. At Virginia CTE leaders' request, the Regional Educational Laboratory Appalachia conducted a descriptive study of attainment rates of CTE credentials, completion rates of CTE programs of study, and college enrollment rates from 2011 to 2017, the years before and after the policy change. Education stakeholders can use the results of this study to inform their policies. [For the full report, see ED616511. For the appendixes, see ED616549.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Appalachia. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/appalachia/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: