Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCaparas, Ruthie
InstitutionWestEd
TitelSpotlighting Whole-Person Success: A Guide for Using Statewide Data to Identify Exemplar Districts in SEL and School Climate. Serving the Whole Person
Quelle(2021), (42 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Educational Environment; Social Emotional Learning; Academic Achievement; School Districts; Outcomes of Education; Identification; Evaluation Criteria; Program Effectiveness; Guides; Program Implementation; State Programs; Elementary Secondary Education
AbstractAcross the United States, educators and education leaders are increasingly recognizing the value of social and emotional learning (SEL), school climate, and related whole-person efforts as keys to enabling student success. Many school districts are still exploring or just beginning implementation of these whole-person efforts, and many have expressed the desire for exemplars from which they can learn. This guide aims to support state and regional leaders to identify districts or schools with notably positive outcomes in the areas of SEL and school climate, learn about those exemplars' strategies and experiences, and share their learnings in order to scale up whole-person efforts and outcomes. The report is divided into three sections: (1) Part 1: Quantitative Analyses to Identify Potential Exemplars; (2) Part 2: Qualitative Analysis to Verify and Finalize Exemplars; and (3) Next Steps: Communicate and Scale the Exemplars' Success. (ERIC).
AnmerkungenWestEd. 730 Harrison Street, San Francisco, CA 94107-1242. Tel: 877-493-7833; Tel: 415-565-3000; Fax: 415-565-3012; Web site: http://www.wested.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: