Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSáez, Leilani; Whitney, Makayla; Swanson, Denise; Alonzo, Julie
InstitutionUniversity of Oregon, Behavioral Research and Teaching (BRT)
TitelThe Alignment between easyCBM© Mathematics and Literacy Assessments and State and National Standards. Technical Report #2101
Quelle(2021), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCurriculum Based Assessment; Mathematics Tests; Reading Tests; State Standards; National Standards; Academic Standards; Language Arts; Elementary Schools; Middle Schools; Alignment (Education); Common Core State Standards; Literacy; United States; easyCBM
AbstractIn this technical report, we present the results of a 2020-2021 study of the alignment between the easyCBM© mathematics and literacy assessments and the content standards adopted in the fifty U.S. states. The study used a three-wave process. First, a team of researchers gathered the status of state standard information for mathematics and English language arts (ELA) standards across grades K-8 for all 50 U.S. states. Three main groups were identified: CCSS Adopted (20 -- ELA & Math), CCSS Revised (24 -- ELA, 28 -- Math) and State Unique (6 -- ELA, 2 Math). Next, the team analyzed the alignment between the standards and the easyCBM© literacy measures. Finally, the team analyzed the alignment between the standards and the easyCBM© mathematics measures. This technical report describes the process used in the alignment study and provides the results of the analysis. (As Provided).
AnmerkungenBehavioral Research and Teaching. 175 Lokey Education 5262 University of Oregon, Eugene, OR 97403. Tel: 541-346-3535; Fax: 541-346-5689; Web site: http://www.brtprojects.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: