Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegion 17 Comprehensive Center; Education Northwest
TitelAmerican Rescue Plan Discussion Starter for District Teams. At a Glance
Quelle(2021), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFederal Legislation; COVID-19; Federal Aid; Pandemics; School Districts; Educational Finance; Student Needs; Social Emotional Learning; Mental Health; Family Involvement; Community Involvement; Acceleration (Education)
AbstractThis document is designed to help school district teams engage in meaningful and productive conversations about how federal American Rescue Plan (ARP) Act funds can be used to address students' academic and social-emotional needs in the wake of the COVID-19 pandemic. This document offers considerations, examples of evidence-based strategies, and supporting resources in three critical areas: (1) Addressing the academic impact of lost instructional time; (2) Conducting meaningful family and community engagement; and (3) Providing social-emotional and mental health supports. (As Provided).
AnmerkungenRegion 17 Comprehensive Center. Available from: Education Northwest. 101 SW Main Street Suite 500, Portland, OR 97204-3213. Tel: 503-275-9519; Fax: 503-275-0458; Web site: http://educationnorthwest.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: