Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFuesting, Melissa; Nadel-Hawthorne, Sarah; Schmidt, Anthony; Bichsel, Jacqueline
InstitutionCollege and University Professional Association for Human Resources (CUPA-HR)
TitelProfessionals in Higher Education Annual Report: Key Findings, Trends, and Comprehensive Tables for the 2020-21 Academic Year. Overview
Quelle(2021), (33 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Salaries; Geographic Regions; Gender Differences; Racial Differences; Minority Groups; Ethnicity; Equal Opportunities (Jobs); College Faculty; Tenure; Professional Personnel; School Personnel; Age Differences; Administrators; Academic Degrees; Institutional Characteristics; Private Colleges; Public Colleges; Religious Colleges; COVID-19; Pandemics; Retrenchment
AbstractThis survey collects data of more than 250,000 professionals in 401 mid-level professional positions from 987 higher education institutions. Information is collected at the incumbent (non-aggregate) level for all professionals reported, allowing for the collection of salary, sex, race/ethnicity, age, and years in position. This marks a special year for data collection and reporting for all College and University Professional Association for Human Resources (CUPA-HR) surveys. The severe budget cuts in the wake of the COVID-19 pandemic forced many institutions to freeze hiring, cut positions, and, in some cases, decrease salaries. This report highlights the overall changes to professional composition and salaries over the past year. (ERIC).
AnmerkungenCollege and University Professional Association for Human Resources. 1811 Commons Point Drive, Knoxville, TN 37932. Tel: 877-287-2474; Fax: 865-637-7674; e-mail: research@cupahr.org; Web site: http://www.cupahr.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: